Deze maand komt de Provincie Zuid-Holland met een rapport met bevindingen rond de N211. Ik kan niet wachten tot dit rapport wordt gepubliceerd, want ondertussen wordt wel duidelijk dat de constructie van de verkeerspalen niet veilig is.
In onderstaand filmpje ziet u Paal nummer 4 die bezwijkt onder de elementen. Wij besteedden al eerder aandacht aan deze constructie-blunder rond de N211, waar ook de Bamboe verkeersborden het zwaar te verduren hebben.
Met de onstuimige voorjaars-stormen word duidelijk waarom houten constructies langs de weg niet een heel slim idee is. De duurzaam ogende bushokjes langs de n211 zijn comfortabel… wanneer de dresscode laarsen & oliepak is. Of voor dit bushokje is gekozen vanuit estetisch oogpunt? De vangrail is wel gekozen op die criteria. Iets minder estetisch is het vandalisme..
Het opknappen van het hout lijkt mij niet gemakkelijk, en ook geen duurzaam klusje. De bevestigings-materialen roesten weg. De definitie duurzaam en co2-negatief(of co2 compensatie) krijgt wel een heel vreemde betekenis.